Popularni postovi

Srčane vene se čiste

Srčane vene mogu da se očiste prirodnim putem .Malo je zanovijetli recept ali i nije ako se odlučite da ga napravite.Po receptu ide malo više onoga što će biti ovdje nabrojano ,pa sam dao sebi slobodu da napravim prvo sebi jedan takav eliksir koji će da mi očisti srčane vene od svih masnoća i zakrčenja.

Uzeo sam đumbira veći komad koji sam procijedio u sokovniku  i bilo je oko pola kafene šoljice  soka.
Tačno toliko sam napravio i soka od bijelog luka,te po jednu šoljicu domaćeg sirćeta jabukovog i šoljicu soka od limuna(tada sam četiri limuna procijedio).
Sve se sipa u jednu posudu u kojoj će se sve to na laganoj vatri kuhati 15-20 minuta.Prostorija se osjećala na bijeli luk zato je bolje negdje na terasi to sve odraditi ili napolju ili blizu nape i prozora otvorenog.Kada se skine sa vatre čeka se da se ohladi te se u to sipa oko 300 grama meda ili jedna trećina tegle meda.Sve se dobro pomiješa i zatvori jer ima miris na bijeli luk.
Pije se jedna supena kašika ujutro pri samom ustajanju.Pošto je meni to bilo pojako i ljuto , to sam sipao u pola šoljice mlakog čaja ,može i vode,malo promućkao i popio.
U tegli je bilo 2/3 tečnosti koju treba da potrošim.Poslije ću odmoriti jedan mjesec-dva pa ću opet napraviti ovu smjesu i ponoviti terapiju čišćenja srčanih vena.

tag:srčane vene,srce,recept,bijeli luk,

Nema komentara:

Objavi komentar