Popularni postovi

Imunitet


Bijeli luk

Potvrđeno je da bijeli luk jača imunitet i štiti srce, ali njegovi sumporni spojevi također igraju ulogu u detoksikaciji. Jetra je zadužena za neutraliziranje toksina uz pomoć sumpora, pa će dodavanje sumporom bogatih namirnica u prehranu, poput bijelog luka, olakšati ovaj proces.

Artičoke

Jestivi dijelovi važni su za zdravlja jetre. Promiču protok žuči i masnoća iz jetre. Uloga žuči je emulgirati masti i nositi toksine i otpad iz jetre u tanko crijevo. Zato u salatu dodajte srednje veliku artičoku.


Limun

Mnogi podcjenjuju sposobnost limuna u održavanju zdrave probave i izbacivanju otrova. Neki travari i nutricionisti smatraju da je opor okus limuna koji potiče protok žuči odgovoran za blagotvorno djelovanje na probavni proces. Piling od limuna i limete također djeluje antioksidativno. Limun koristite umjesto octa u salatama, popijte ga prije doručka s vodom ili ubacite u gotova jela.

Sjemenke lana

Sadrže i topiva i netopiva vlakna koja će popraviti zdravlje crijeva i spriječiti reapsorpciju holesterola iz debelog crijeva. Pokušajte dodati nekoliko kašika samljevenog lana u žitarice koje jedete za doručak ili u jogurt.

Organski uzgojene jabuke

Jabuke su zdrave i treba ih konzumirati tokom cijele godine. Pune su vlakana, a naročito pektina, koji čisti probavni trakt, te olakšava oslobađanje svih nakupljenih toksina i čestica hrane koji mogu ostati neprobavljene. Važno je konzumirati široku lepezu vlakana u prehrani.


tags:zdrava hrana,limun,artičoka,