Popularni postovi

Želim živjeti zdravo i dugo,ali kako?III dio

Kako živjeti dugo?Naravno da ne treba bježati od ljekara ali ići mu samo kada je to neophodno.Prije nekoliko dana moj ljekar mi je rekao da je pun hodnik pacijenata koji su tu došli samo da ubiju vrijeme jer je napolju kiša a penzioenri su izašli iz kuće jer danas će se dijeliti penzije.I što reći na to?Nemam potrebu da idem ljekaru bez stvarne nevolje.Jedan ljekar specijalista mi je rekao ne nipošto ne pijem neke čajeve za jetru ,ni slučajno.A ja baš naprotiv popijem svaki dan litar najmanje čaja i evo me zdrav,ko zna kako bi sve bilo da sam pio samo lijekove,jer imam iskustva sa injekcijama koje sam trošio protiv hepatitisa B, poslije terapije nalaz se pokvario da 10 puta i jest koga briga što je to tako,niko ne odgovara ako meni tada što bude a znaju reći :nemoj piti čaj.Zašto ne piti čaj?Da dodam za one injekcije,one su namijenjene pacijentima sa hepatitisom C i tu su uspješne,svjedok sam pacijenata koji su spasili od hepatitisa C.

 Rijetko sam kada dobio neki savjet od ljekara koji mi je bio od koristi,možda nisam išao pravim ljekarima ili ti ljekari nemaju vremena za pacijente  ili ne znaju raditi svoj posao,čast izuzecima ali mnogim je potrebna  dodatna edukacija,posebno ovo vrijeme kompjutera gdje se oni baš slabo snalaze.Moj ljekar mene nema kada pregledati  niti pitati što mi je od silne administracije koju mora popuniti i još i u kompjuter ubaciti.
Ali da napomenem da sam također naletio da internistu ljekara koji me iznenadio svoljom ljubaznošću i znanjem,te terapijom koju sam dobio to je tako otjeralo sve simptome bolesti da sam bio iznenađen i vratila mi se neka nada da ima ljekara koji imaju vremena za svoje pacijente.
Zato je moje mišljenje da sami trebao birati svog ljekara i tada bi svi bili zadovoljni.



tag:čaj,ljekari,edukacija,injekcije,hepatitis

Nema komentara:

Objavi komentar